Rozwiązywanie konfliktów w zespole

Conflict Resolution Training

szkolenie w Warszawie

GDZIE I KIEDY?

GDZIE I KIEDY?


Prowadzący: Mydlak Marcin

Czas trwania: 2 dni

Miejsce szkolenia: Warszawa

CEL SZKOLENIA

CEL SZKOLENIA


Celem szkolenia jest zdobycie umiejętności reagowania na konflikt i rozwiązywania sytuacji konfliktowych przyjmując strategię win-win.

Z czym wyjdziesz?

Z czym wyjdziesz?


Dowiesz się w jaki sposób powstają konflikty i jakie może być ich źródło? Odkryjesz jakie strategie przyjmujesz w momencie pojawienia się konfliktu / kryzysu i jak to wpływa na Twój zespół? Poznasz sposoby reagowania Twojego zespołu na sytuacje konfliktowe? Przygotujesz plany działania, aby minimalizować pojawienie się konfliktu w zespole. Poznasz kilka narzędzi i technik, które pomogą Ci zareagować w momencie pojawienia się konfliktu.

Słowami uczestników

  • “Silną stroną warsztatów były ćwiczenia: praktyczne, proste ale użyteczne.”
  • “Po zajęciach zrozumiałem w jaki sposób sam powoduję sytuacje konfliktowe i mam pomysł jak to zmienić.”
  • “Od dzisiaj buduję relacje na pozytywnie, a nie na różnicach! – to ogromna zmiana dla mnie.”
  • “Zajęcia bardzo praktyczne i wieloma życiowymi przykładami.”
  • “Wiedza ze szkolenia przyda mi się nie tylko w pracy, także w kontakcie z domownikami. ”
KAIZEN IT
KAIZEN IT
KAIZEN IT

Agenda

Program szkolenia

Program przygotowano tak, aby uczestnik na podstawie podstaw teoretycznych mógł dokonać przeglądu swojej, aktualnej sytuacji w zespole. Narzędzia pozwolą na diagnozę stanu obecnego oraz zaplanowanie potrzebnych zmian w terminach krótko i długookresowych.

  • Z jakich powodów ludzie wchodzą w konflikty? Źródła konfliktów w zespole
  • Zalety konfliktów, czyli umiejętność integracji trudnych doświadczeń w pracy zawodowej
  • Anatomia powstawania konfliktu, czyli o symptomach przyszłych konfliktów
  • Różnice w postrzeganiu rzeczywistości jako źródła konfliktów - widzenie tunelowe
  • Rola komunikacji w zespole oraz jak przyczynia się ona do budowania konfliktu lub porozumienia (według Berne`a i Karpmana)
  • Jak rozpoznać różne typy komunikacji w swoim zespole - analiza
  • Osobiste strategie radzenia sobie z konfliktami (według Killmanna)
  • Budowanie pozytywnej komunikacji w zespole
  • Mój osobisty wpływ na relacje w zespole - diagnoza stylu dotychczasowego działania
  • Nieformalne role w moim zespole i co z tego wynika dla powstawania konfliktów? 
  • Techniki i narzędzia reagowania na konflikty i kryzysy: Matryca Rozwiązań, Rama Konfliktu - Rama Porozumienia
  • Action Plan - przygotowanie planu działania wspierającego budowanie porozumienia w moim zespole
     

Cena: 1850,00 zł

  • Podana cena zawiera podatek VAT (23%)

Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia.

Szkolenia odbywają się w Warszawie i całej Polsce.

Nie czekaj skontaktuj się z nami już dziś!