KE 1.0 vs. GG 8.0

Komunikacja Emocjonalna kontra świat IT

szkolenie w Warszawie

GDZIE I KIEDY?

GDZIE I KIEDY?


Trener: Krzysztof Pogorzelski

Czas trwania: 1 dzień

Miejsce szkolenia: Warszawa

CEL SZKOLENIA

CEL SZKOLENIA


Celem szkolenia jest doświadczenie empatycznego kontaktu z innymi osobami. Praca nad efektywnym stylem komunikowania, doprowadzającym do oczekiwanego celu. Zrozumienie, czym jest uważne słuchanie i słuchanie ze zrozumieniem. Doświadczenie, jak skuteczna komunikacja funkcjonuje w środowisku biznesowym i jak bardzo zwiększa efektywność działań biznesowych i osobistych.

Z czym wyjdziesz?

Z czym wyjdziesz?


  • Umiejętnością komunikowania się i uważnego słuchania.
  • Wiedzą popartą praktyką na temat komunikacji emocjonalnej.
  • Rozumieniem, czym jest komunikacja "face to face" i na czym polega trudność?
  • Informacją, jak odbierają Cię rozmówcy?
  • Odpowiedzią, czy Twoje słowa wyrażają Twoje intencje?

Słowami uczestników

  • “Trener z energią i radością pracy z grupą, super szkolenie.”
  • “Idąc na ten warsztat myślałem nuda! a tu niespodzianka. Była energia, współpraca i zaangażowanie, super!”
  • “Myślałam, że słucham innych a jednak ich nie słyszę! warsztat uświadamia, że szkolenia z komunikacji raz na rok obowiązkowe.”
  • “Warsztat bardzo dobrze przygotowany, z uważnością na wszystkich uczestników.”
  • “Po warsztacie wiem, jak rozmawiać z działem IT.”
KAIZEN IT
KAIZEN IT
KAIZEN IT

Agenda

Program szkolenia

  • Ja w komunikacji z drugą osobą
  • Uważne słuchanie czyli słyszę ale czy słucham?
  • W której roli czuję się lepiej? Mówiącego czy słuchającego?
  • Komunikacja z grupą, czy słyszą to, co mówię?
  • Autorefleksja komunikacyjna: jak było, jak jest, jak może być? 

Cena: 990,00 zł

  • Podana cena zawiera podatek VAT (23%)

Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia.

Nie czekaj skontaktuj się z nami już dziś!